Lacaniansk rum-psykoanalyse – sådan cirka

.

Der.Er.En.Alien.Inde.I.Mig!

Det er det i mig som er fremmed som kun kan slippe

ud gennem sprækker og fortalelser! begæret efter den anden eller den

andens blik driver mig rundt i en galaxe af nydende

øjne.         Se          Mig!

Jeg             Vil               Ha’

.

4 comments on “Lacaniansk rum-psykoanalyse – sådan cirka

  1. Jeg er imponeret. Den skal være på forsiden af din opgave! 🙂

  2. Tak Anna. Forsiden? ja, så tænker de da: Nu går det da helt galt for hende 🙂

  3. Marina siger:

    Endnu et dejligt lille digt. TAK:

Skriv et svar

